محورهای گفتگو در بیزینس میتینگ اهواز

منابع انسانی

استخدام و انگیزه کارمندان​

سیستم سازی

خودکارسازی فرایندهای کاری​

استراتژی

طراحی استراتژی رقابتی​

مارکتینگ

اصول بازاریابی و تبلیغات​

درباره بیزینس میتینگ اهواز

فضایی برای گفتگوی مدیران کسب و کار

بیزینس میتینگ اهواز یک رویداد تخصصی در سطح مدیران کسب و کار است. مکانی برای تبادل دانش، تجربه و رشد مدیران.

افراد شرکت کننده در این رویداد تخصصی از طریق ثبت نام و با تعداد محدود دعوت شده و در یک فضای دوستانه و سالم به تبادل اطلاعات می پردازند.

مزایای شرکت در بیزینس میتینگ اهواز

ایده شکل گیری بیزینس میتینگ اهواز

شکل گیری بیزینس میتینگ پس از ساعت ها کار فکری و برنامه ریزی دقیق اتفاق افتاد. هدف برگزارکنندگان از اجرای این رویداد به طور خلاصه به شرح زیر می باشد.

  • ایجاد یک شبکه ارتباطی قدرتمند در بین مدیران کسب و کار
  • تبادل اطلاعات، تجربیات، دانش و هم افزایی صاحبان کسب و کار
  • آشنایی با فرصت ها و تهدیدهای کسب و کار در بازار پر رقابت امروز
  • شکل گیری ارتباطات مشترک کاری و سرمایه گذاری
  • کمک به رشد اقتصادی شهر و استان

موضوعات مورد بحث در بیزینس میتینگ اهواز

نگاه عمیق و علمی ما در بیزینس میتینگ

اگر به طور خلاصه و اختصار بخواهیم 4بخش بحرانی در اکثر کسب و کارها را مشخص کنیم، می توانیم به این 4بخش اصلی اشاره کنیم؛

• مدیریت منابع انسانی
• سیستم سازی در کسب و کار
• طراحی استراتژی های رقابتی
• اصول و تکنیک های مارکتینگ
جلسات بیزینس میتینگ اهواز به طور اختصاصی حول یکی از محورهای فوق خواهد بود.

مهدی معمارنژاد مشاور کسب و کار

در بیزینس میتینگ از چه صحبت می کنیم؟

مدیریت منابع انسانی:

همانطور که حتما قبول دارید، استخدام، اخراج و تیم سازی یکی از پر چالش ترین مباحث مدیریتی است. زیرا ما با انسان ها سر و کار داریم. موجودی فوق العاده هوشمند، پیچیده و غیر قابل پیش بینی.

اینکه در ارتباط با استخدام افراد چه روش ها، کتاب ها و منابعی وجود دارد، تقریبا مشخص است. اما گاهی بعضی تجربیات عملی و واقعی مدیران در هیچ کتاب و منبعی قابل پیدا کردن نیست. خصوصا اگر آن تجربه های خاص در شهر خود ما اتفاق افتاده باشند.

در جلسات بیزینس میتینگ می توانید به این منابع ارزشمند دست پیدا کنید.

سیستم سازی در کسب و کار:

چالش مهم بعدی در مدیریت کسب و کار، سیستم سازی یا خودکار سازی کارهاست. بعضی مدیران حتی به خودشان افتخار می کنند که وقتی هستند همه کارها به خوبی و دقیق انجام می شوند و وقتی از مجموعه خود فاصله می گیرند کارها از مسیر درست خود خارج می شوند.

این موضوع یکی از موضوعات پایه ای در رویداد بیزینس میتینگ اهواز است. مدیران علاوه بر آشنایی با روش های علمی و دانش روز دنیا در زمینه سیستم سازی، از تجربیات و شگردهای سایر مدیران شرکت کننده بهرمند خواهند شد. چه بسا یادگیری و اجرای یک نکته کلیدی بتواند تحول اساسی در کسب و کار شما ایجاد کند.

طراحی استراتژی های رقابتی:

چالش مهم دیگر در بین کسب و کارها و خصوصا در سطح مدیریتی، عدم درک صحیح مدیران از مقوله رقابت است. متاسفانه بعضی باورهای نادرست و غیر اصولی در زمینه رقابت با هم صنفان در جامعه ما و خصوصا در چند دهه اخیر شکل گرفته که شاید در کوتاه مدت باعث ایجاد تغییر یا سودآوری شوند، اما در بلند مدت می توانند یک صنف را به نابودی بکشانند.

به عنوان مثال جنگ بر سر کاهش قیمت بین هم صنفان به وفور دیده می شود. اقدامی کوته بینانه که در نهایت بسیار مخرب و خطرناک خواهد بود. دلیل ورود اکثر افراد به این بازی دو طرف باخت، عدم آگاهی و دانش کافی نسبت به رقابت و عدم آشنایی با روش های متمایز سازی یا همان استراتژی های رقابتی است.

مدیرانی که از این دانش بهره می برند به راحتی از درگیری های رایج و بی نتیجه صنفی خارج می شوند و کسب و کار خود را از یک مرداب راکد به یک اقیانوس آبی و آرام می رسانند. جایی که مشتریان نمی توانند انتخاب دیگری جز آنها داشته باشند.

اصول و تکنیک های مارکتینگ: 

قطعا یکی از جذاب ترین و پولساز ترین مباحث مطرح شده در بیزینس میتینگ اهواز مبحث مارکتینگ یا اصول بازاریابی و تبلیغات خواهد بود.

طبق آمار رسمی یک موسسه معتبر جهانی(گالوپ)، به طور متوسط 96 درصد کسب و کارها هرگز به دهمین سال فعالیت خود نمی رسند. و بزرگترین علت نابودی کسب و کارها نداشتن مشتری کافی است. تقریبا همه متخصصان حوزه کسب و کار در این مسئله هم نظر هستند که دلیل عمده نداشتن مشتری کافی، ضعف در بازاریابی و طراحی فرآیندهای وابسته به آن است.

کسب و کارهای زیادی با صرف هزینه های بالا راه اندازی و پس از مدتی در بازار کار محو می شوند. جالب است که بسیاری از آنها خدمات مناسب یا محصولات ارزشمندی ارائه میکردند. نکته و حلقه گمشده ماجرا در واقع ضعف مدیران کسب و کار در معرفی صحیح مزیت ها و ارائه توانمندی هایشان است. به عبارتی دیگر ضعف در طراحی پیام بازاریابی جذاب و رساندن آن از راه صحیح به گوش مخاطبین هدف یکی از بزرگترین دلایل کاهش درآمد و در نتیجه از بین رفتن کسب و کارهاست.

در جلسات بیزینس میتینگ با توجه به تنوع کسب و کارهای حاضر در جلسه، تجربیات و اطلاعات ارزشمندی در این زمینه رد و بدل خواهد شد که می تواند شروع ایده های جدیدی در ذهن شرکت کنندگان این رویداد باشد.

مخاطبان بیزینس میتینگ اهواز

بیزینس میتینگ برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که می توانند به عنوان شرکت کننده در رویداد بیزینس میتینگ شرکت کنند می بایست شامل همه موارد عمومی ذکر شده باشند:

• مدیران، کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای فعال

• داشتن تیم فعال (حداقل دو کارمند حقوق بگیر)

• علاقمندان به یادگیری، رشد و اشتراک گذاری دانسته های خود

• منظم، متعهد و وقت شناس

چه کسانی نمی توانند در بیزینس میتینگ شرکت کنند؟

 کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار دارند

• کارمندان و شاغلین ادارات دولتی و غیر دولتی
• دانشجویان رشته های مختلف

گردانندگان رویداد بیزینس میتینگ اهواز

با طراحان این رویداد بیشتر آشنا شوید

طراحان و مدرسان بیزینس میتینگ اهواز با سالها تجربه علمی و عملی در بازار و ارتباط مستمر با مدیران کسب و کارهای مختلف، این فضای تخصصی را در جهت هم افزایی دانش مدیران و ارتقاء دیدگاه های مثبت در حوزه تجارت و کسب و کار، طراحی و تدارک دیده اند.

هدف نهایی برگزار کنندگان این رویداد در گام نخست، تغییر مثبت روابط اقتصادی و بهبود فرهنگ تجارت در کلانشهر بزرگ اهواز می باشد.

مهدی معمارنژاد

مهدی معمارنژاد

مشاور و کوچ مدیران کسب و کار
کارشناس ارشد مدیریت اجرایی کسب و کار
دارای مدرک بین المللی هیپنوتیزم و NLP از فرانسه
مدرس دوره های سیستم سازی و منابع انسانی
مشاور رسمی شرکت شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک
مدیریت اجرایی بیش از 250 وب سایت تخصصی
برگزاری و تدریس بیش از ده ها کارگاه و سمینار آموزشی
برگزار کننده 150 دوره آموزش تخصصی مدیریت کسب و کار
نویسنده مقالات متعدد در حوزه کسب و کار، مدیریت، منابع انسانی

شهروز اسراریان

شهروز اسراریان

کارآفرین و مشاور کسب و کار
کارشناس ارشد مدیریت اجرایی کسب و کار
مدرس دوره های فروش، بازاریابی و تبلیغات
مشاور رسمی شرکت شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک
منتور و مربی راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی
بنیانگذار اولین وب اپلیکیشن خدمات آنلاین بسته بندی
طراح سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مجری برگزاری جشنواره های فروش و راه اندازی باشگاه مشتریان
25سال سابقه فعالیت اجرایی در بیش از یکصد برند کشوری

شهروز اسراریان مدرس و مشاور کسب و کار - بیزینس میتینگ اهواز

فرم ثبت نام در بیزینس میتینگ اهواز

چطور می توانم از این رویداد برای

بهره‌وری در کسب و کارم استفاده کنم!

فرم ثبت نام برای شرکت در بیزینس میتینگ اهواز

تصاویری از دوره های آموزشی در کسب و کارها

آموزش . تمرین . تجربه

کسب و کارها و سازمانهایی که افتخار همراهی با آنها را داشته ایم.